marți

Despre stilouri

Am o adevarata colectie de stilouri primite cadou, pe care din comoditate nu le voi fotografia sa le postez aici. Nu mai am niciun stilou din timpul anilor de studii, iar cel mai vechi este unul chinezesc, visiniu, cu capac auriu si cu pompita, pe care l-am primit cand am implinit 25 de ani, de la fratele meu mijlociu, G. Urmatorul, in ordine cronologica este un Parker din inox matuit, primit de la C-R. Tot C-R, mi-a daruit un Poenari cu penita din aur, cu carcasa din lemn de maslin; pe caseta si pe stilou este gravat numele meu -, cu el am scris cel mai putin, cu toate ca mi-e foarte drag, dar pare ca sta mult mai bine in biblioteca, printre carti. Ultimul stilou este un Parker negru, si este cel cu care am scris Teatru  in noaptea de Revelion, deci,pe el  l-a  pomenit indirect...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

esti aici: