miercuri

stari

nu-mi gasesc locul, sunt irascibil, lipsit de rabdare..astazi m-am certat cu toata lumea...
sunt stresat intr-un hal fara de hal si nu vad nicio iesire
in ultimul timp am inceput sa sustin lucruri absurde,chiar prostesti, las senzatia ca nu ma pricep la nimic cu adevarat, ca sunt un terchea-berchea incomod si inutil ca un batran cazut pe capul cuiva si care nu mai moare.
 ma ingrijoreaza, nu ma feresc sa spun asta, faptul ca pe zi ce trece devin din ce in ce mai ipocrit, pe mine ma tratez cu larghete, cu ingaduinta, inchid ochii si ma fac ca nu ma vad, iar pe ceilalti ii fac cu ou si cu otet pozand in intransigentul obiectiv.Obiectiv pe naiba. Vai mie...
de o luna nu am mai citit nimic
am fost la "Livada de visini" la Unteatru (in noua locatie pe care am gasit-o cu chiu, cu vai), nu m-am putut concentra pe deplin la spectacol, care fie vorba intre noi nu a fost chiar prost -, explicatii am dar le pastrez pentru mine.
mai am putin si plec de la birou, de-abia astept, m-am saturat sa fac ce nu-mi place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

esti aici: