joi

departe

am stat departe de locul asta, nu, nu l-am uitat, dar principala cauza a fost ca scriu aici doar cand sunt acasa, pe batranul meu acer.
A mi-a aratat scurt-metrajul sau (un tip, J parca spunea ca-l cheama, l-a filmat si montat), l-am vazut pe laptopul lui pe terasa la M 40; i-am spus ca este in regula - cred sincer ca imaginea este peste scriitura-, parea ca asteapta cu sufletul la gura parerea mea, iar asta m-a magulit . Dupa cateva zile l-am sunat si i-am spus ca nu avea "cercul inchis" pentru ca se pronunta numele unei fete, dar nu se spunea nimic altceva care sa lamureasca spectatorul; nu stiu daca vor urma sugestia mea: personajul principal sa ne arate la un moment dat o fotografie in care sa apara o fata si pe care sa fie scris numele ei...Au trimis filmul la peste zece festivaluri si nu a fost selectionat niciunde, modificat, cine stie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

esti aici: