joi

uitare

am cumparat multe carti; am calatorit si mai mult ; am pierdut timpul; nu am mai scris un rand la piesa de teatru; am baut vin argentinian si bere ceheasca; am fotografiat statuia lui Kafka ( nu am intrat in muzeu din neincredere, "aceasta este masa la care si-a scris o mare parte din opera, patul in care, bla,bla,bla".) m-am intors mai obosit si cu un acut gust al ratarii si irosirii; ma lupt sa-mi salvez relatia cu R.; este din ce in ce mai greu; mama este fericita ca i-am gasit o carte pe care si-o dorea cu inflacarare, s-a bucurat ca un  ( cuvinte uzate, comparatie palida); mai trece cineva pe aici? nu am mai fost in Polonia din 2000; strabunica A. a spus ca va muri in curand pentru ca-i cresc unghiile repede, si asa a fost...;echipa mea de fotbal cu care tineam (o iubeam?) s-a desfiintat, mare pierdere; dupa aproape un an am reintrat pe facebook, am pierdut ceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

esti aici: