miercuri

mai certat

mi-am inchis toate conturile mai putin twitter-ul, pierdeam prea mult timp cu ele si asa mai departe;
recitesc Pescarusul cu o mare placere, ramane piesa mea favorita din tot ce s-a scris de-a lungul timpului;
ieri a fost ziua lui J, in loc de urare i-am trimis mesaj ca B a castigat premiul UNITER pentru dramaturgie, sunt egoist, dar si el nu m-a sunat niciodata de ziua mea, cred ca nici nu stie cu exactitate cand este; apropos, astazi este ziua lui D cu care nu mai vorbesc de cel putin patru ani, bine, le urez de aici sa aiba parte numai de bucurii.
de doua saptamani mama lui R nu-mi mai vorbeste, Coana mare, asa cum ii spun eu fara ca ea sa stie, a inteles ca am facut-o proasta cand i-am spus ca astept de la oamenii cu care ma intalnesc sa-mi raspunda la asteptari si sa vorbim  numai despre ce ma intreseaza , daca nu, consider ca-mi pierd timpul si atunci prefer sa nu-i intalnesc sau daca nu am de ales, aleg sa tac pur si simplu; i-am spus ca nu consider pe nimeni prost (nici nu stiu ce inseamna asta!), pentru ca oricine poate sa vorbeasca in cunostinta de cauza macar despre ceva: cum gateste nu stiu ce, vreme, ritualul de inmormantare, cum se coase un buzunar etc. singura problema fiind ca pe mine nu m-ar interesa, in fond fiecare dintre noi funtem interesati , la un moment dat, de ceva sau de altceva;
 asta e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

esti aici: